Gal koks bankininkas ar verslininkas galėtų man paaiškinti, kam ir kokia ekonominė nauda mažmeninėje prekyboje yra iš kainos 1,29 ar 6,99 arba 3999,59 ?
Kad šitas reikalas amoralus, nes pirkėjų galvose kelia sumaištį, neabejoju.

dainelė
2009/09/05 08:24:01 08:24:01
Gal koks bankininkas ar verslininkas galėtų man paaiškinti, kam ir kokia ekonominė nauda mažmeninėje prekyboje yra iš kainos 1,29 ar 6,99 arba 3999,59 ?
Kad šitas reikalas amoralus, nes pirkėjų galvose kelia sumaištį, neabejoju.
ieva
2009/09/05 08:39:39 08:39:39
Ekonomine nauda, pasiremiant zmoniu psichologija. Juk 0.99 visada atrodo maziau nei 1.00.
Tadeusz
2009/09/05 10:55:41 10:55:41
Idėja yra paprasta - mes žiūrim iš kairės į dešinę bei kartais nebeskaičiuojam skaičių po kablelio. Tiesiog paprastinam informaciją. 2.99 pirma matom 2. Ir sakom, kainuoja 2 lt. Bet 99 pritempia prie 3. Tas 0.99 skatina pirkimą, nes žmonės pasamoningai mato mažesnę kainą.
IsDebesu
2009/09/05 12:47:05 12:47:05
psichologine gudrybe ir tiek..
Trolis
2009/09/05 16:45:30 16:45:30
Sita psichologine gudrybe jau pries 20 ar 30 metu galima buvo pamatyti uzsienietiskuose prekiu kataloguose.
Atsakymas dar supaprasteja, jei tuos skaicius pabandytum istarti garsiai.
3999,59 ir 4000
Skiriasi is esmes, arne?:)
Dd
2009/09/06 08:20:59 08:20:59
O jums [b:3cfcmy1f]patinka[/b:3cfcmy1f], kad jus nuolatos bando [b:3cfcmy1f]apmulkinti[/b:3cfcmy1f]?
Ir tenka nuolatos dėti pastangas, eikvoti energiją, kad taip neįvyktų.
Patinka gyventi pagal pagal patarlę žmogus žmogui vilkas?
Ar nusispjaunat ir galvojate laimingi: pirkau už 2 (nors iš tiesų už 3 be vieno cento).
Tepasiima tą nepilną litą (arba nepilną šimtą ar tūkstantį litų) vargšeliai prekybininkai...
O gal sėkmingai taupote po vieną centą? Juk tikra tiesa, kad 0,9999<1,0000
[b:3cfcmy1f]KODĖL didelė civilizuotos žmonijos dalis dalyvauja šitoje nesąmonėje[/b:3cfcmy1f]???
justiakas
2009/09/06 10:36:53 10:36:53
na, man atrodo kad čia problemų gaminimas iš niekur.
Trolis
2009/09/06 14:25:38 14:25:38
Kodel APMULKINTI?
Juk mokame butent ta kaina, kuri ir parasyta. O Marketingas- istisas mokslas. Reklama, prekes ivaizdis, ipakavimas, isdestymas lentynose, akcijos, nuolaidos ir t.t. Ir cia jau musu, pirkeju, isminties darbas atskirti grudus nuo pelu.
O viso to priezastis- KONKURENCIJA.
Ar, mieli skeptikai, siulot grizt i tarybinius laikus, kai patiems mastyt ir sprest nieko nereikejo, o parduotuvese buvo (arba nebuvo) viena pieno ir dvi duonos rusys?
marketingas
2009/09/06 19:13:08 19:13:08
Tik dabar supratai, kad pasaulis yra gana žiaurus? Taip pasaulyje net ir karai vyksta, stipresni bando suvalgyti silpnesnius, stipresnius gudresni, galų gale netgi visi mirsim. Kur tiesa? Kaip nesąžininga Parduoda už tiek kiek parašyta, todėl tame nėra nieko nelegalaus ir tai tik tavo problema jeigu pasiduodi manipuliacijoms (daugelis pasiduodam daugiau ar mažiau). Jei daugelis pirkėjų perka kaip avinai tai tuo ir sėkmingai naudojamasi. Pirkėjo balsas yra pinigai - visada gali balsuoti prieš ir nepirkti to daikto.
Ir koks naivumas begalinis tikėti, kad tai daroma dėl cento taupymo. Centas (litas, dešimtis, šimtas etc. priklausomai nuo kainos) yra niekas - esmė, kad reikiama prekė yra nuperkama! Gal duonos apskritai nepirktum už 5lt, bet už 4.95lt nupirksi. O gal pirktum, bet juk pigiau nei konkurentų už 5lt. Pelnas lieka tai ne 1 ct.
rudnosiukas
2009/09/07 04:51:38 04:51:38
Viskas čia gerai, juk taip troškom laisvės.... Dabar tėra viena vertybė ir kad ją pasiekti, visos priemonės geros. Minia protavimo gebėjimias nbepasižymi. Kodėl gi ant tos minios nepajodinėjus? Moralė? Moralė, kaip tam anekdote, ji kaip dinozauras, madinga ir visi nori pasorodyti, kad ją turi, bet, kadangi išlaikyti brangu, tai laiko tik jos iškamšas...
O sukčius, kuris apsimetęs į bėdą patekusiu vaiku iš pensininkų grobia santaupas irgi gal nieko blogo nedaro? Juk jėga neatima, tik paprašo atnešti pinigus... Žmonės patys neša, juk viskas tvarkoje, neatsirenka kur grūdai, kur pelai ir neša... [b:3qy4ehgy]Marketingas ne moklas.[/b:3qy4ehgy] [b:3qy4ehgy]Priežastis ne konkurencija.[/b:3qy4ehgy]
Mielas neskeptike, ar jauti baisingą pasitenkinimą ir gyvenimo pilnatvę nuo to, kad parduotuvėje randi 18 [b:3qy4ehgy]to paties pieno [/b:3qy4ehgy]ir 30 pseudopieno rūšių?