Pažintys Forum

Darnipora pazintys
ForumPomėgiai ir laisvalaikisRenginiai ir laisvalaikis → Mink dvirati, kol dar jaunas :)

Mink dvirati, kol dar jaunas :)

hoomeris

H

57 įrašai

2009/07/30 19:46:30 19:46:30

Ar yra Vilniuje merginu, kurios megsta vazineti su dviraciu ir daznai leidzia laika su sia transporto priemone ? Noreciau susipazinti ir kartu pasivazineti kad ir po visa vilniu


reykjavik

R

170 įrašai

2009/07/30 20:30:32 20:30:32

gal Kaune dvviratininku yra


elenka

E

2079 įrašai

2009/07/30 20:37:04 20:37:04

na biski ne i tema, dabar planuoju dvirati pirktis, na laisvalaikiu pavazynet, ne aplink pasauli. gal jus duotumet kokia rekomendacija , koki pirkt i ka atsizvelgt,kur isigyti, gal koki deveta ziuret? buciau dekinga


rudnosiukas

R

1260 įrašai

2009/07/31 05:04:28 05:04:28

elenka: na biski ne i tema, dabar planuoju dvirati pirktis, na laisvalaikiu pavazynet, ne aplink pasauli. gal jus duotumet kokia rekomendacija , koki pirkt i ka atsizvelgt,kur isigyti, gal koki deveta ziuret? buciau dekinga


Geriau naujas, nebent būsi visiškai tikra, kad nenaujas nebus vogtas. Geriau be jokių amortizatorių, nes bus ir gerokai lengvesnis ir daug smagiau, o kas svarbiausia- efektyviau važiuos. Diskiniai stabdžiai irgi ne kaži koks privalumas, o masės prideda. Padangos, kuo plonesnės, tuo greičiau ir su mažesniu nuovargiu važiuosi. Ieškok taip vadinamo "hibrido", tai, mano manymu, optimaliausias dviračio variantas...



čia, žinoma, jei nesiruoši lankstyt plentais didelių distancijų, ar lėkt žemyn uolėtais kalnais, ar kokia akrobatika užsiimt...


Zygfrid1295609168_db

Z

2032 įrašai

2009/07/31 05:45:00 05:45:00

Paskaityk cia:



http://www.velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=3&t=197



Pirk dvirati uz maksimalia pinigu suma kuria gali sau leisti, nes kuo brangesnis dviratis tuo geresnis. Naudota apsimoka pirkti, bet reikia tureti supratima. Taip pat nepamirsk kad dviratininkui reikia ivairiu priedu- aprangos, salmo ir pan.


Ruda

R

84 įrašai

2009/07/31 11:04:05 11:04:05

Kai rinkausi dviratį lankiausi ir skaitinėjau čia: http://www.gerasdviratis.lt/forum/ Paieškok archyvuose - ne vienas uždavė klausimą kokį dviratį pirkti. (Atsižvelgiant į norimą tam skirti biudžetą)
Beje, tame pačiame, parduotuvės puslapyje gana gražiai paaiškinti skirtumai tarp dviračių.
šeip sakyčiau neverta pirkti pigaus, atseit kai jau matysi, kad patinka, tada gerą ir nusipirksi. Tiesiog nepatiks su tuo pigiu važiuoti.



Ne su visais rudnosiuko patarimais sutikčiau



Kiek suprantu, reikia dviračio tik retkarčiais ir važinėsiesi juo savo malonumui, mieste ir užmiestyje?
Amortizatoriai - dabar turiu dviratį su amortizatoriais, ištrupėjusiais Vilniaus šaligatviais tikrai daug smagiau su juo važiuoti. Kadangi rekordu nesiekiu, tai,kad dviratis kiek sunkesnis man problemų nesudaro. Žinoma, turėk omenyje, kad dviratį dar ir laiptais pasinešioti teks.



Dėl labai siaurų padangų - į plentinius geriau nesiorientuok, manau, pradžiai užtektų hibrido Su tokiom padangos normalu ir asfaltu ir žvyrkeliu pavažiuoti.



Mano vienas kriterijų buvo, nuimamas priekinis ratas - tada, atvertusi sėdynes, gali ir į bagažinę įsidėti.



Atkreipk dėmesį į tai, kad firmos turi savo dviračių dydžius. Dydžių lenteles turi parduotuvėse, rasi ir gamintojų puslapiuose. Tikrai neverta pirkti nei didesnio, nei mažesnio dviračio. Parduotuvės kieme pasivažinėsi 5 min to nepajusi, o kad nepatogu važiuoti pajusi po valandos važiavimo.



Pirk moterišką dviratį. Aišku, atsiras sakančių, kad vyriškas (su štanga) tvirtesnis, o ir pigesnis, tačiau tas tvirtumas reikalingas jau kai "statai" rekordus.



Ir kaip pasakė Zygfrid - lygindama kainas atkreipk dėmesį į komplektaciją. Nes būtinai nusipirksi kojelę, skambutį, priekinį ir galinį žibintą, bagažinę, dėl sparnų - nežinau, matysi pagal poreikius.



Saugumas - liemenė, atšvaitai - pradėsi važinėti, suprasi kaip norisi kad tave matytų. Beje, atšvaitai - juostelės ant kojų padės ir kelnėms neįsivelti į špikius Kad labai nori šalmo suprasi po pirmo rimto apsivertimo



Ir.. jei jau moki už naują dviratį, nepagailėk pinigėlių gerai spynai. Dabar labai vagia. Lanksčios plastmasinės su troseliu viduje - tik dėl vaizdo. Su kodine spyna - pati išmoksi per 20 sek. atkrapštyti. Sėkmės


rudnosiukas

R

1260 įrašai

2009/07/31 11:37:48 11:37:48

na, kiek paginsiu savo poziciją , gal tiksliau paaiškinsiu ką norėjau pasakyt:



amortizatoriai tai ne vien svoris, amortizatoriai važiuojant sugeria ne tokią jau mažą dalį važiavimo energijos (kaip ir storesnės padangos), pvz. jei įsibėgėt iki tam tikro greičio, dviratis su amortizatoriais nuriedės mažiau, nei paprastas. be amortizatoriai, be svorio, dar didina ir dviračio sudėtingumą- daugiau visokių detalių, daugiau kam yra sugesti, daugiau ką reikia eksploatuoti..., ir dar- amortiatoriai kelia dviračio kainą ir jei pinigų suma apibrėžta, gaunasi arba geresnis dviratis be amortizatorių, arba blogesnis, bet su...



kad tuščiai nesiginčyt, verta būtų pabandyt pavažiuot maksimaliai lengvu plento dviračiu (~8 kg) ir tą patį kelią sunkiu, su amortizatoriais, diskiniais stabdžiais, sparnais, bagažinėmis, storomis padangomis, spynomis pritvirtintomis ant dviračio ir tt (>14-18 kg), pajust skirtumą (o jis milžiniškas) ir tada spręst ar tai svarbu tam važiavimo stiliui, kurį renkiesi, ar ne...



beje, paaiškinkit man kuo ypatingas moteriškas rėmas? Ar tik tuo, kad nesant viršutinio vamzdžio galima dėvint sijoną užlipti ir nulipti per daug nesižargstant?



prie visų aksesuarų (šalmas, spyna...) rekomenduočiau dar ir dujų balionėlį, apsigint nuo šunų, o kartais ir nuo debilavotų vairuotojų


Zygfrid1295609168_db

Z

2032 įrašai

2009/07/31 11:38:09 11:38:09

Yep, hibridas toks universalus dviratis. Bet pagrinde visi yra su priekiniu amortizatoriu dabar jau- nesutinku su Rudnosiu, kad amortizatorius mazina efektyvuma, ar stipriai didina svori. Geras amortizatorius yra privalumas. Tiesiog pigesniu dviraciu amortizatoriai yra prastos kokybes. Todel gal geriau be jo. Ir tikrai nereikia galiniu amortizatoriu- nes jei ten ne profesionalus dviratis- tai ryskiai viska gadins.
Diskiniai stabziai yra oho koks privalumas- bet turekite omeny kad jie kainuoja kazkur nuo1000 Lt, kitaip bus tik imitacija, teisingiau problema. Jei zmogus vazineja mieste per saligatvius ir parkus- tai jam plonu padangu nerekomenduociau.
Jo ir spyna U formos reiktu ipirkti taip uz kokius 200 Lt. Bet vistiek geriau dviracio nepalikti.
Seip jei negali dviraciui skirti bent 1200 Lt naujam (arba uz tiek iseitu neblogas naudotas) tai geriau nepirkti jokio. Kazkada masciau, kad jei zmogus ne daug vaziuoja jam uztenka pigaus dviracio, bet is tiesu pigus dviratis yra problema ir nesuteikia jokio pasitenkinimo zmogui. Todel neatsiranda tas kaifas vazinetis su dviraciu.


Zygfrid1295609168_db

Z

2032 įrašai

2009/07/31 11:44:32 11:44:32

rudnosiukas: na, kiek paginsiu savo poziciją , gal tiksliau paaiškinsiu ką norėjau pasakyt:

amortizatoriai tai ne vien svoris, amortizatoriai važiuojant sugeria ne tokią jau mažą dalį važiavimo energijos (kaip ir storesnės padangos), pvz. jei įsibėgėt iki tam tikro greičio, dviratis su amortizatoriais nuriedės mažiau, nei paprastas. be amortizatoriai, be svorio, dar didina ir dviračio sudėtingumą- daugiau visokių detalių, daugiau kam yra sugesti, daugiau ką reikia eksploatuoti..., ir dar- amortiatoriai kelia dviračio kainą ir jei pinigų suma apibrėžta, gaunasi arba geresnis dviratis be amortizatorių, arba blogesnis, bet su...

kad tuščiai nesiginčyt, verta būtų pabandyt pavažiuot maksimaliai lengvu plento dviračiu (~8 kg) ir tą patį kelią sunkiu, su amortizatoriais, diskiniais stabdžiais, sparnais, bagažinėmis, storomis padangomis, spynomis pritvirtintomis ant dviračio ir tt (>14-18 kg), pajust skirtumą (o jis milžiniškas) ir tada spręst ar tai svarbu tam važiavimo stiliui, kurį renkiesi, ar ne...

beje, paaiškinkit man kuo ypatingas moteriškas rėmas? Ar tik tuo, kad nesant viršutinio vamzdžio galima dėvint sijoną užlipti ir nulipti per daug nesižargstant?

prie visų aksesuarų (šalmas, spyna...) rekomenduočiau dar ir dujų balionėlį, apsigint nuo šunų, o kartais ir nuo debilavotų vairuotojų


Kaip tu isivaizduoji mergaite kuri gyvenime dviracio nemaciusi su plentinuku? ps: gal pabandom miesto rezimu pavazineti saligatviais, laiptais, zolynais ir pan- padaryciau bet koki plenta su 26 storom padangom.
Plentiniai dviraciai yra skirti arba sportininkams arba psixams kurie nebijo kad juos gatveje nutrenks koks pusgirtis vairuotojas.


Ruda

R

84 įrašai

2009/07/31 12:19:08 12:19:08

Rudnosiukai, tu teisus, bet juk elenkos poreikiai truputi kitokie
Su sijonu aš ir šeip retai važiuoju, bet patikėk, smagiau be tos štangos nepažįstu nė vienos moters, kuri, paklausiusi vyriškų patarimų, nepaburbėtų dėl vyriško dviračio.


Turite būti prisijungę, jei norite rašyti forume