Pažintys Forum

Darnipora pazintys

Elektromobiliai

autofano

A

1 įrašai

2009/09/01 13:48:49 13:48:49

Kaip manote, ar Lietuvoje ispopuliares elektromobiliai? O gal taip ir liksime prie ziguliu?


kora

K

2495 įrašai

2009/09/01 19:38:44 19:38:44

Siai dienai jais dar negaliu zavetis del dizaino, greicio ir akumuliatoriu patvarumo. Del paskutines priezasties, aisku, gincytis nelabai galeciau, taciau ...


Martynas Vasarėlė

M

55 įrašai

2009/09/01 20:22:07 20:22:07

Kora, gal jus kaip nesidomintis tuo zmogus ir nevertinkit ju dizaino? Nes mano kuklia nuomone ju populiarumo problema kyla tikrai ne del dizaino
Puikus pavyzdys - Tesla.
[img:3ezlsf4f]http://www.gadgetsarefun.com/wp-content/uploads/2009/03/gadgets_tesla_motors_model_s_i.bmp[/img:3ezlsf4f]
Greitis netgi daugiau nei padorus + musu tokioj Lietuvelej kazko ispudingo noret ir negalima, kur tu cia lakstysi 200km/h? Vienintele problema, kad pigiausia is tokiu masinyciu - 89000euru. Nemenka prabanga ja pirkt vien tam, kad 2 kartus per menesi smagiai prasilektum, kol i azuola neisimurysi.
Kol arabu seichai bus suinteresuoti mums parduot savo nafta (velgi manau, kad labai nemaza naftos dalis ir sunaudojama butent kurui gaminti ), tol mes ir nematysim jokio ekologisko gerio


kora

K

2495 įrašai

2009/09/01 21:11:55 21:11:55

"Martynas Vasarėlė", tikrai sutinku su tuo, kad siu automobiliu dizainas nera priezastimi ju nepopuliarumo. Visi esame skirtingi grozio israiskai bei formai. Tai buvo mano asmenine nuomone, nepersama kitiems. Nepykit, bet jusu pateikto modelio as irgi nesirinkciau.

Del greicio, tai paprastesnis ir sveikesnis butu mieste dengto dviracio variantas, be to, i azuola isimuryt galima ir einant, taciau man asmeniskai patinka galinga priemone ir patikima.

Del ekologijos pritariu, kovoti del to reiketu, bet ne su seichais, vietoj ju atsiras kiti, o su tais, kurie skatina poziuri tokiems ir panasiems interesams gimti.

P.S. Manau, siems pokyciams visuomene dar nepribrendo.


BALUTOKS

B

48 įrašai

2009/09/02 04:26:53 04:26:53

Bėda ne dizaine o dabartinėse technologijose. Kad nuvažiuoti keleta šimtų kilometrų reikia krūvos akumuliatorių, kuriems išsikrovus dar prireiks ne vienos valandos pakrauti. Tiesiog jus pakeisti neracionalu, dėl svorio ir kiekio o kiekviena kartą mokėti už tai ekonomiškai neapsimoka . Tad dar kuri laiką teks luktelėti kol atsiras kažkas naujasnio. Be to jau serijinėje gamyboje hibridiniai automobiliai. Normaliai važiuojant naudojama akumuliatorių energija o paspaudus ar išsikrovus akumuliatoriams dirba tradicinis vidaus degimo variklis, kuris dar ir krauna akumuliatorius. Tik vėl bėda svoris ir kaina .


rudnosiukas

R

1260 įrašai

2009/09/02 05:46:12 05:46:12

Keistai tema skamba, juk Žigulių jau nėra o elektromobilių dar nėra, ir nebus dar kurį laiką.



Visokios Teslos, o ypač visa krūva kitų, kol kas nėra elektromobiliai. Jei parodo parodoje kokį maketą ar apskritai tik kompiuterinę vizualizaciją, tai dar ne automobilis. Parodose apskritai visokių nesamonių daug parodo su prifantazuotom charakteristikom, nereikia jų priimt už tikrą pinigą, dažnai tai tik reklama, kokius nors komponentus gaminančiai firmai...
Štai buvo parodoje po vandeniu plaukiojantis Lotus (rinspeed scuba), tai ar jau reikėtų kelt klausimą ar savuosius Moskvičius pakeisime povandeniniais Lotusais? Taip, yra rinkoje visokių elektrinių automobilio parodijų, jau yra ir hibridų... Apie hibridus atskira kalba. Manot tai baisiai geras gamintojų noras rūpintis ekologija ir panašiais dalykais? Nieko panašaus, gamintojai yra kapitalistai ir jiems terūpi pelnas, būtent dėl pelno jie išmetė į rinką tokias nesąmones kaip Toyota Prius ir kelis Lexus. Kai kuriose šalyse yra savotiški įstatymai ir pvz. Toyota Prius su galimybe, kad ir kelias minutes važiuoti nenaudojant kuro, leidžia perlipti per visokius ekologinius mokesčius ir sutaupyti milijardus... Netiesa, kad hibridai važiuoja "ant elektros" ir tik reikalui esant įsijungia vidaus degimo variklis, tam tikrais režimais jų kuro sanaudos gerokai didesnės nei paprastų analogų. O Lexus? Kiek sutaupysi pirkdamas tokį brangų hibridą? Kurio kuro sąnaudos bus gerokai didesnės nei Žiguliuko. Ekologija? Ne, tikrai ne, paskaičiavus kiek bus išmesta į atmosferą CO2 gaminant tą Lexus, tai reikės tikriausiai dešimtmečiai juo važinėti, kad tai kompensuotum. O visokie akumuliatoriai, ten esančios cheminės medžiagos, jų išgavimas ir gamyba, ar tai ekologiška? O tai, kad gamintojas santūriai praneša, kad tas stebuklingas hibrido akumuliatorius tarnauja tiek, kiek suteikiama garantija automobiliui, ar tai nereiškia, kad po to laiko reikės keisti akumuliatorių? Vėl ekologija ir tt, o ir kaina nebus kaip akumuliatoriaus Žiguliui. Gal į tokį Lexusą reikėtų po garantjos įmest dujas? Akumuliatoriai yra pagrindinė problema, jokių stebuklų nereikia, bet technologijos kol kas tikrai nepigios, akumuliatoriaus kaina neretai viršyja automobilio kainą, o ir nėra tas akumuliatorius labai jau ilgaamžis. Dar vienas dalykas, elektromobilis ne mikrobangų krosnelė, jei naktimis krausit akumuliatorius, kad važinėt dieną, tikrai nebeišsisuksite su bendromis 100-200 kW/h elektros sąnaudomis... tikriausiai ir 1000-2000 bus mažai, ar kas nors kalba apie tai? Tekalba, vai vai, kaip gerai- įjungei į rozetę, pasikrovei ir važiuok... o kas mokės už tai, ir kiek reikės mokėti? O elektra iš kur? Iš elektrinių. O jos ar neteršia aplinkos? Atominę uždarom, lieka tą pačią naftą kurenančios. Alternatyvi energija abejotina, saulės pas mus nėra, pastovių stiprių vėjų taip pat..., gal džiovintu šūdu kurensim elektrėnus? Pagalvokit kiek prišikt reikės...



Visada žvelkit giliau ir plačiau, elektromobiliams priklauso ateitis, bet tikrai ne viskas taip paprasta, kaip kad rašoma pigiuose autožurnaluose ar rodoma visiškai nekompetetingose TV laidose...


ieva

I

96405 įrašai

2009/09/03 14:07:55 14:07:55

As - stipriai uz ekologija. Tad tikiuosi, kad si ATEITIS nera tokia tolima, ir jau greitai bus galima vazineti transportu, netersianciu gamtos ir greitesniu uz dvirati.


enjoyer1316697604_db

E

92 įrašai

2009/09/03 15:16:53 15:16:53

Taip, tai ekologiska transporto priemone ,kuriai priklauso ateitis,bet... O ka daryti zmonem,kuriems automobilis nera tik transporto priemone? Kai kuriems is musu tai yra gyvenimo budas. Tiesiog, man labai truktu benzininio vidaus degimo variklio simfonijos paspaudus akseleratoriaus pedala... Man maloniau automobilyje klausytis variklio, nei muzikos. Taip, teko vairuoti elektromobilius. Na, tiksliau, hibridus. Tiesiog truksta emociju vaziuojant elektros pagalba. Dar karta kartoju, kad nesigincyju,kad elektromobiliams priklauso ateitis, bet jei taip atsitiktu, man truktu seno gero vidaus degimo variklio....


ieva

I

96405 įrašai

2009/09/04 09:48:04 09:48:04

Tai gal gi netapts tas "senasis vidaus degimo variklis" tokia atgyvena, kad ja issims is apyvartos..


ieva

I

96405 įrašai

2009/09/07 15:03:13 15:03:13

O kaip bus pakraunami tie automobiliukai? Tures jungikli, ir specialiose degalineje bus galima prisijungti prie elektros lizdo?


Turite būti prisijungę, jei norite rašyti forume