Pažintys Forum

Darnipora pazintys
ForumApie viskąTechnika → Tarptautinės garantijos technikai

Tarptautinės garantijos technikai

Binary

B

784 įrašai

2009/03/11 22:15:00 22:15:00

Gal ne pati geriausia vieta klausti, bet gal atsiras koks bent vienas žmogutis kuris turėjęs reikalų su tarptautinėmis garantijomis? Konkrečiai domina Nikon'o tarptautinės garantijos, bet aišku tinka ir kitos.
Nežinantiems kas tai yra pabandysiu kiek apšviesti.
Turbūt visi žinome, kad kai perkam naują daiktą pradedant kokiu sumuštiniu keptuvu ar baigiant kokiu profesionaliu fotoaparatu už dešimt ir daugiau tūkstančių yra suteikiama garantija(trumpesnė ar ilgesnė). Viskas yra labai paprasta jei tai perkama čia, vietinėje parduotuvėje, tu nusiperki užpildo garantinį lapą ir jei kas nutinka ateini su daiktu ir tuo garantiniu lapu - ir jokių problemų. Viskas paprasta ir aišku, bet yra vienas dalykas, kad paieškojus užsienyje(na, kad ir netolimam) - tokį patį dalyką gali gauti daug pigiau(Pavyzdukas: Lietuvoje fotoaparatas kainuoja nei daug nei mažai - ~4000lt, o štai visai artimam užsienyje identiškos konfiguracijos fotoaparatas kainuoja ~3000lt). Viskas lyg ir gerai jei ne garantija. Pilnai suprantama, kad jei nuvyksi pas juos į vietą ir paimsi tą daiktą tai jie tau išrašys garantinį, bet jei suges - reikės jį vežti vėl pas juos, o tai tiesiog nėra patogu. Teoriškai tarptautinė garantija leidžia tai, kad sugedusį dalyką kuriam yra tarptautinė garantija(tokia garantija suteikiama praktiškai visai, rimtų firmų įrangai) gali atgabenti į artimiausią atstovybę ir be jokių problemų perduoti jį į remontą. Tačiau tokia teorija, o apie realią praktiką nelabai ką esu girdėjęs. Esu girdėjęs, kad būna problemų kai daiktas yra iš kokios Amerikos, Kanados, o sugenda tarkim Lietuvoje. Na, bet mane domina kaip yra Europos sąjungos viduje. Teoriškai tai taip - jokių problemų, o praktiškai?
Tai ir ieškau žmogaus kuris turėjo/turi patirties su tomis tarptautinėmis garantijomis


Binary

B

784 įrašai

2009/03/15 21:17:16 21:17:16

Kaip matau tokių neatsirado, bet kam tai bus aktualu manau tikrai yra tai dėl to parašysiu kaip ten kas.
Taigi trumpai sakant - taip, pasinaudoti galima tokia garantija ir jokių didelių problemų šiaip kilti neturi. Galima ganėtinai drąsiai gabenti į artimiausią atstovybę ir daugiausiai kas gali ten nutikti - tai nebent paprašyti apmokėti transportavimo išlaidas į vieną pusę(į remonto centrą).
Nikon'o atveju tai būtų galima gabenti į AG service arba net gi į bet kurią prekybos vietą kur galima įsigyti jų produkcijos ir pabendravus ten su darbuotojais irgi neturėtų kilti tokių problemų


Giedrius 2005

G

1 įrašai

2010/01/26 11:44:45 11:44:45

Sveiki, kažkaip netyčia radau šią temą ir netyčia buvau susidūręs su tarptautinėm garantijo. 2005 m. Kuveite pas Amerikiečius bazei pirkau Toshiba kompiuteri, dar nepasibaigus garantiniam laikotarpiui jis sugedo, as kreipiausi i tokia parduotuvele Alytuje (COMPUS) mano kompiuterį jie nuveze i Toshiba atstovybe Kaune, atstovybes darbuotojai is kart susisieke su manimi, paaiskino kas sugede, kadangi kompas buvo gamintas Amerikos rinkai, Europoje detalių negavo, paklause ar sutinku laukti apie pora menesiu kol atkeliaus detales is Japonijos....na ka, laukiau. Taip ir buvo, viska sutvarke ir kompa atidave i ta parduotuvele kuri ji atveze. Atejus atsiimti parduotuvele paprase 60 litu uz kurjerio islaidas, bet kai paskambinau i Toshiba atstovybe, man pasake kad nieko nemoketi , nes firma, tai yra toshiba apmoka visas islaidas susijusias su garantiniu aptarnavimu. Taip kad nereikejo nei lituku moketi, nei dezuciu nei cekiu pateikineti, viska servise mate, pasake ir kur ir kada pirktas ir net kokiu budu uzmoketa.


Turite būti prisijungę, jei norite rašyti forume